Sinun aikasi on nyt

Sinun aikasi on nyt
Tekijä / tekijät Joel Osteen
Tuotenumero 58502342
Kustantaja Kuva ja Sana
ISBN 978-951-585-234-2
Sivumäärä 285
Painovuosi 2010
Sidosasu pehmeäkantinen

Anna toivosi herätä. Odota suurempia. Parhaat päiväsi ovat vielä edessäpäin.

Kun on vaikeaa, ihminen ei jaksa aina uskoa parempaan huomiseen.

Juuri silloin on aika harjoittaa uskoa. Juuri silloin on aika odottaa Jumalan siunausta. Meidän on aika julistaa, mihin uskomme, etsiä Jumalan mielisuosiota ja antaa Hänen hallita elämäämme. Löydämme onnen, kun annamme Hänen suunnitelmiensa toteutua elämässämme.

”En tiedä, mihin olet matkalla, mitä unelmoit tai miten paljon edessäsi on esteitä. Rohkaisen sinua kuitenkin antamaan tämän kirjan sanoman koskettaa sinua syvältä. Ota se vastaan uskossa. Olet lähempänä kuin luuletkaan.

Maailmanlaajuinen taantuma on pakottanut monet lykkäämään unelmiensa toteuttamista tai perumaan suunnitelmiaan. Olet saattanut joutua työttömäksi, menettää säästösi tai ehkä jopa kotisi. Ehkä sinulla on terveys- tai ihmissuhdeongelmia. Olet ehkä turhautunut, kun vaikeudet vain tuntuvat jatkuvan etkä pääse tavoitteisiisi.

Nyt ei kuitenkaan ole aika lakata pyrkimästä tavoitteisiin tai lakata unelmoimasta. Nyt ei ole aika masentua. Ehkä ajattelet, niin kuin minä olen joskus ajatellut, ettet ole saavuttanut vielä puoliakaan tavoitteistasi. Sinusta voi tuntua, ettet saavutakaan niitä vielä pitkiin aikoihin. Totuus on kuitenkin, ettet tiedä sitä. Unelmasi saattaa toteutua hyvinkin pian. Voit luulla, että siihen menee aikaa vielä vuosia, mutta jos pysyt uskossa, kukapa tietää? Se voikin toteutua parissa kuukaudessa. Olet lähempänä kuin luuletkaan. Uskon, että sinun aikasi on nyt."
- Joel Osteen

Takaisin

Muita tuotteita tekijältä: Joel Osteen

Yhteensä 2 tuotetta.

Elämän paras aamu

Joel Osteen

Tie elämäsi parhaaseen alkaa siitä, miten suhtaudut kuhunkin uuteen aamuun. Elämäsi voi muuttua ja uudistua, kun annat Jumalan sanan virkistää ja muovata tapaasi ajatella, puhua ja toimia arkiaskareissasi.

Tule hyvästä paremmaksi

Joel Osteen

Amerikan tunnetuin pastori, Joel Osteen innoittaa ja motivoi sinua saamaan elämääsi enemmän iloa, toivoa ja rauhaa. Kirjassa on seitsemän yksinkertaista ja syvällistä periaatetta, jotka ohjaavat sinua olemaan juuri sellainen, jollaiseksi Jumala sinut tarkoitti.

Muita tuotteita alueelta: KIRJAT / Elämäntaito

Yhteensä 18 tuotetta. Näytetään 10 tuotetta per sivu.
« 1 2 »

Voit alkaa uudelleen

Joyce Meyer

Ei ole koskaan liian myöhäistä alkaa alusta. Tutkistele tarkkaan, niin näet tuon Raamatun läpi kulkevan teeman. Sivu toisensa jälkeen Jumala tuo iloa muuttaessaan murheelliset loput uusiksi aluiksi. SYKSYN UUTUUS!

Mihin sinulla on kiire?

Jouni Lallukka

Miksi mikään ei tunnu enää miltään? Kiire ja stressi voivat aiheuttaa uupumuksen ja masennuksen lisäksi kaiken mielekkyyden ja motivaation katoamisen elämästä. Henkilökohtainen kuvaus stressistä selviämisestä. SYKSYN UUTUUS!

Kunnioitus palkitaan

John Bevere

Kuinka saat Jumalan suosion ja siunauksen elämääsi? Hämmästyttävä kirja paljastaa salaisuuden, kuinka saat enemmän Jumalan siunauksia osoittamalla kunnioitusta ja kuinka se mullistaa uskosi. Kunnioituksella on voima vaikuttaa suuresti elämääsi!

20 x parempi päivä

Joyce Meyer

Yksinkertaisia, käytännöllisiä muutoksia – ja todellisia tuloksia. Onnellinen ja tyytyväinen elämä on saavutettavissa, kun tavoittelemme Jumalan hyvyyttä joka päivä. Opi 20 tapaa, joilla muutat huononkin päivän suurenmoiseksi!

Isän kaipuu

Saara Kinnunen

Isä näyttelee merkittävää osaa ihmisen itsetunnon kehityksessä. Isättömyyden aiheuttama vaillinaisuuden tunne voi seurata vielä aikuisuudessa. Isäsuhteen traumoja voidaan työstää, vaikka konkreettista sovintoa ei olisi mahdollista saavuttaa. Vuoden kristillinen kirja 2016!

Älä koskaan luovuta

Joyce Meyer

Miten selviytyä voittajana elämän haasteista ja vastoinkäymisistä? Jumalalla on suurenmoinen suunnitelma sinua varten. Joyce Meyer rohkaisee sinua pyrkimään parhaaseen kaikilla elämäsi alueilla, jotta Jumala saisi toteuttaa ne unelmat, jotka Hän on asettanut sydämellesi.

7 ilon varasta

Joyce Meyer

Ylitä esteet onnellisuutesi tieltä! Raamattu on selkosanainen: ilo on voima, joka Jumalalta saatuna muuttaa elämää. Ilo on Pyhän Hengen hedelmä. Vihollinen yrittää varastaa elämästämme ilon, kuitenkin ilo Herrassa on meidän väkevyytemme.

Auta minua antamaan anteeksi

Joyce Meyer

Anteeksiantamattomuuden takana on vihaa. Viha särkee ihmissuhteita, tuottaa unettomia öitä, nostaa verenpainetta ja tekee sairaaksi. Se tuhoaa ystävyyssuhteita, avioliittoja ja perheitä – mielenrauhasta puhumattakaan.

100 tapaa helpottaa elämää

Joyce Meyer

Onko mahdollista, että elämä ei oikeasti olekaan monimutkaista, vaan me itse vaikeutamme sitä omalla suhtautumistavallamme? Joyce Meyer antaa konkreettisia ohjeita yksinkertaisempaan ja ilon täyteisempään elämään.

Eroon epävarmuudesta

Beth Moore

"Vasta Jumalan armon ja voiman kohtaaminen on mahdollistanut sen, että uskallan olla oma itseni. Lue kirjani. Rukoukseni on, että lasket kirjan käsistäsi varmuutta uhkuen."

« 1 2 »

 

 

Ostoskori

Korissa on 0 tuotetta  Yhteensä  0,00
Ostoskorisi on tyhjä