Älä koskaan luovuta

Älä koskaan luovuta
Tekijä / tekijät Joyce Meyer
Tuotenumero 58502991
Kustantaja Kuva ja Sana
ISBN 978-951-585-299-1
Sivumäärä 287
Painovuosi 2016
Sidosasu pehmeäkantinen

Miten selviytyä voittajana elämän haasteista ja vastoinkäymisistä? Uskon, että Jumalalla on suurenmoinen suunnitelma sinua varten.


”Siksi kannustan sinua olemaan tyytymättä vähempään. Hän haluaa siunata sinua ja antaa sinulle elämän, joka ei vain innosta sinua, täytä syvimpiä toiveitasi, tuota sinulle syvää iloa ja suloista tyydytystä, vaan joka myös haastaa sinua, koettelee sinua, toisinaan turhauttaa ja johtaa joskus jopa hetkiin, jolloin sinun tekisi mielesi luovuttaa.


Saat innoitusta, jota tarvitset voidaksesi jatkaa kulkuasi, kun väsyt matkallasi. Se muistuttaa sinua yhä uudelleen monin tavoin: Sinä voit tehdä sen, jos et koskaan luovuta. Se antaa sinulle voimia liitää elämän haasteiden ja koetusten yläpuolella niin kuin kuninkaallinen kotka, kasvattaa päättäväisyyttäsi ja opettaa sinua muuttamaan vastoinkäymiset mahdollisuuksiksi.


Saat voimia jatkaa sinnikkäästi ja kasvattaa luottamustasi Jumalan kykyyn johtaa sinut niiden päämäärien saavuttamiseen, jotka Hän on antanut sinulle. Se vahvistaa uskoasi Hänen haluunsa toteuttaa ne unelmat, jotka Hän on asettanut sydämellesi.”


Ajattele tätä kirjaa käsikirjana,
jota käytät pyrkiessäsi parhaaseesi kaikilla elämäsi alueilla.


Takaisin

Muita tuotteita tekijältä: Joyce Meyer

Yhteensä 12 tuotetta. Näytetään 5 tuotetta per sivu.
« 1 2 »

Illan tullen

Joyce Meyer

Hartauskirja vuoden jokaiseen iltaan! Osaatko etsiä rohkeasti Jumalan apua päivän ratkaisemattomiin ongelmiin ja huoliin? Illan tullen tulee myös Jumalan mahdollisuus uuteen alkuun. Älä pelkää: Jumala on jo julistanut uuden sarastuksen tilanteeseesi! JUURI ILMESTYNYT!

7 ilon varasta

Joyce Meyer

Ylitä esteet onnellisuutesi tieltä! Raamattu on selkosanainen: ilo on voima, joka Jumalalta saatuna muuttaa elämää. Ilo on Pyhän Hengen hedelmä. Vihollinen yrittää varastaa elämästämme ilon, kuitenkin ilo Herrassa on meidän väkevyytemme.

Kiitoksen voima

Joyce Meyer

Näyttävä, kovakantinen vuosihartauskirja. Kun pysähdyt päivittäin miettimään, miten monin tavoin Jumala on siunannut sinua, opit ymmärtämään syvemmin Hänen ääretöntä rakkauttaan ja armoaan. Hartausteksti, rohkaiseva raamatunjae ja kiitosrukous jokaiselle päivälle. UPEA LAHJAKIRJA!

Auta minua antamaan anteeksi

Joyce Meyer

Anteeksiantamattomuuden takana on vihaa. Viha särkee ihmissuhteita, tuottaa unettomia öitä, nostaa verenpainetta ja tekee sairaaksi. Se tuhoaa ystävyyssuhteita, avioliittoja ja perheitä – mielenrauhasta puhumattakaan.

100 tapaa helpottaa elämää

Joyce Meyer

Onko mahdollista, että elämä ei oikeasti olekaan monimutkaista, vaan me itse vaikeutamme sitä omalla suhtautumistavallamme? Joyce Meyer antaa konkreettisia ohjeita yksinkertaisempaan ja ilon täyteisempään elämään. Älä stressaa – nauti elämästä!

« 1 2 »

Muita tuotteita alueelta: KIRJAT / Elämäntaito

Yhteensä 18 tuotetta. Näytetään 10 tuotetta per sivu.
« 1 2 »

Särkymisen lahja

Ann Voskamp

Hyvä ja merkityksellinen elämä ei odota sinua jossain pelon ja kärsimyksen tuolla puolen, vaan se voi tulla osaksesi jo nyt, pelon ja kärsimyksen keskellä. Kun ihmisen sydän särkyy, Jumala pääsee sisään. Entä jos juuri meidän vajavaisuutemme, heikkoutemme tai rikkinäisyytemme onkin vahvuutemme?

Isän kaipuu

Saara Kinnunen

Hyvä isäsuhde on voimavara. Isä näyttelee merkittävää osaa ihmisen itsetunnon kehityksessä. Isättömyyden aiheuttama vaillinaisuuden tunne voi seurata vielä aikuisuudessa. Isäsuhteen traumoja voidaan työstää, vaikka konkreettista sovintoa ei olisi mahdollista saavuttaa. Vuoden kristillinen kirja 2016!

7 ilon varasta

Joyce Meyer

Ylitä esteet onnellisuutesi tieltä! Raamattu on selkosanainen: ilo on voima, joka Jumalalta saatuna muuttaa elämää. Ilo on Pyhän Hengen hedelmä. Vihollinen yrittää varastaa elämästämme ilon, kuitenkin ilo Herrassa on meidän väkevyytemme.

Tuhat lahjaa

Ann Voskamp

Kiitoksen lahjan löytäminen muutti Ann Voskampin elämän. Arjen harmaus, näköalattomuus ja raastavat menetykset saivat kysymään miten kohdata Jumala ja elää täydesti olosuhteista huolimatta. Voskampin kiitollisuuspäiväkirja haastaa elämään tyhjempää, täydempää elämää.

Auta minua antamaan anteeksi

Joyce Meyer

Anteeksiantamattomuuden takana on vihaa. Viha särkee ihmissuhteita, tuottaa unettomia öitä, nostaa verenpainetta ja tekee sairaaksi. Se tuhoaa ystävyyssuhteita, avioliittoja ja perheitä – mielenrauhasta puhumattakaan.

Armo jää - Kalevi Lehtisen sanoja vuosien varrelta

Päivi Häkkinen (toim.)

"Armo on aina yllätys. Se on enemmän kuin ansaitsemme tai toivomme. Kristus antaa yli odotusten." Miten täydellinen sanoma ja epätäydellinen ihminen sopivat yhteen? Teokseen on koottu rakastetun evankelistan, Kalevi Lehtisen, hengellistä viisautta ja henkilökohtaisia tuntoja.

100 tapaa helpottaa elämää

Joyce Meyer

Onko mahdollista, että elämä ei oikeasti olekaan monimutkaista, vaan me itse vaikeutamme sitä omalla suhtautumistavallamme? Joyce Meyer antaa konkreettisia ohjeita yksinkertaisempaan ja ilon täyteisempään elämään. Älä stressaa – nauti elämästä!

Eroon epävarmuudesta

Beth Moore

"Vasta Jumalan armon ja voiman kohtaaminen on mahdollistanut sen, että uskallan olla oma itseni. Omaisuudestamme, saavutuksistamme tai varallisuudestamme huolimatta suurin osa meistä naisista ui epävarmuuden meressä. Lue kirjani. Rukoukseni on, että lasket kirjan käsistäsi varmuutta uhkuen."

Älä anna periksi

John Bevere

Jumala käyttää elämän laaksoja ja myrskyjä varustaakseen meitä saavuttamaan suunnitelmansa lopullisuuden. JOHN BEVERE muistuttaa meitä siitä, ettei Jumala koskaan menetä toivoaan suhteemme, eikä meidän koskaan pitäisi menettää toivoamme Jumalan suhteen.

Älä mistään murehdi

Joyce Meyer

Elämä ei ole helppoa. Vastoinkäymiset, koetukset, ahdistukset ovat elämän realiteetteja. Ajatteleva, kaiken tarkoituksia pohtiva ihminen huomaa ihmettelevänsä, mitä elämän arjessa merkitsevätkään Jumalan lupaukset tarjolla olevasta yli ymmärryksen käyvästä rauhasta.

« 1 2 »

 

 

Ostoskori

Korissa on 0 tuotetta  Yhteensä  0,00
Ostoskorisi on tyhjä